Szerda
3:22 PM
A fejezet kategóriái
Kiállítások [14]
Ami kiállításokon történt velünk...
Belépés

Vendégek: 1
    Felhasználók: 0

Stag-Fighter Groenendael Kennel

Főoldal » 2013 » Április » 15 » Szlovák Belga Klub kiállítás 04.13.
    4:14 PM
    Szlovák Belga Klub kiállítás 04.13.

Újabb hétvége a kutyázásért. Szombaton a Szlovák klub által Kis Laposra szervezett klubkiállításon vettünk részt. Az indulás időpontja miatt (hajnali 2 óra) egy kicsit rövidre sikerült az éjszakai alvás, de ezt kompenzálandó, gyorsabban aludtunk. Az út nem volt túl hosszú, s a hajnal után előkerülő ködfoltokat leszámítva, nagyon megerőltető sem. Időben érkezvén kis séta, regisztráció, néhány szó a magyar klubtársaknak és természetesen az elmaradhatatlan fésülés következett. Miután szépen gyűltek a versenyzők, feszültségoldás gyanánt egy kicsit sportoltunk az A akadályon mindkét kutyával, majd kezdődött a bírálat. A bíró, Thomas Nallin (Németország) alapos bírálatokkal tette érdekessé a kiállítást. A kanok után lassan mi következtünk. Már a kezdeti közös bemutatkozó futás alkalmával sikerült rájönnünk, hogy talán még sem szerencsés a két saját kutyát egy azon versenyre nevezni, mert az elől futó Chipi, gyakorlatilag háttal tette meg a távot, folyamatosan igyekezvén a kis barátnőjéhez. A bírálat alatt sem sikerült megzabolázni ezt a kis csikót, s már éppen gondolkodtam, hogy vagy leszegelem, vagy beásom a pályába, mikor a bíró közeledését csöppet sem tolerálva hangosan felmorgott. Köszönet a bírónak, hogy kizárás helyett a „ma nem bírálható” minősítéssel lezárta a dolgot. Jadét már könnyebb volt felvezetni, mivel Chipi nem kavart be. Tűrhető ring és ring melletti munka után kicsit meglepődtünk a „nagyon jó 3” helyezésen, de a fiatal szukák mezőnyében nem csak mi szorultunk le a képzeletbeli dobogóról. Sajnos a „fiatal klub győztes” cím sem került kiadásra. Leszerepelésünk után kötetlen beszélgetéssel telt az idő, megvitatva a belga, mint munkakutya fontos ismérveit. Gratulálunk a győzteseknek és a résztvevőknek is!

Ezután újra nyeregbe szálltunk, s egy kis erdőszéli dagonyázás után, elfogyasztottunk egy finom ebédet Szendehelyen. Kis pihenőt követően a keleti határszél felé vettük az irányt, s a Hotel Mátészalka (Tesco parkoló) felderítését követően álomra hajtottuk fejünket. Bár már majd’ 20 országban sikerült időszakos pihenőkön éjszakáznom, de eleddig még egyszer sem ébredtem kézi reflektoros köszöntésre, hajnal egykor. Biztosan furcsák lehettünk, de végül mindenki testi épsége az eredeti állapotban maradt. Reggel frissen ébredtünk, s a kutyák nagy játéka után, kis reggelinket elfogyasztva indultunk tovább Szatmárnémeti felé, de az már egy másik történet…